Yükleniyor..

Menü

Ön Bilgilendirme Formu

MADDE 1 - KONU: Ä°ÅŸbu Satış sözleÅŸmesi ön bilgi formunun konusu, SATICI'nın, SÄ°PARÄ°Åž VEREN/ALICI'ya satışını yaptıgı, aÅŸagıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürün/ürünlerin satışı ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ile Mesafeli SözleÅŸmeler YönetmeliÄŸi hükümleri gereÄŸince tarafların hak ve yükümlülüklerinin kapsamaktadır. MADDE 2 - SATICI BÄ°LGÄ°LERÄ°:  (Bundan sonra SATICI olarak anılacaktır) {{clientDetail}} MADDE 3 – SÖZLEÅžME KONUSU ÃœRÃœN/ÃœRÃœNLER BÄ°LGÄ°LERÄ°: Malın / Ãœrün/Ãœrünlerin / Hizmetin türü, miktarı, marka/modeli, rengi, adedi, satış bedeli, ödeme ÅŸekli, alternatif ürün tercihi aÅŸagıda belirtildigi gibidir. {{cartDetail}} MADDE 4 – SÄ°PARÄ°Åž VEREN KİŞİ BÄ°LGÄ°LERÄ°: (Bundan sonra SÄ°PARÄ°Åž VEREN olarak anılacaktır.) {{userDetail}} MADDE 5 – ALICI BÄ°LGÄ°LERÄ°: (Bundan sonra ALICI olarak anılacaktır.) {{deliveryDetail}} MADDE 6 - FATURA BÄ°LGÄ°LERÄ° {{invoiceDetail}} Fatura Teslim: Fatura sipariÅŸ teslimatı sırasında teslimat adresine sipariÅŸ ile birlikte teslim edilecektir.   MADDE 7: SÄ°PARÄ°Åž VEREN/ALICI, Çevrimiçi sipariÅŸlerinde sözleÅŸme konusu ürün/ürünler için, toplam sipariÅŸ tutarı üzerinden belirlenen hizmet bedellerini ödemekle yükümlüdür. SATICI hizmet bedellerini deÄŸiÅŸtirme hakkını saklı tutar. SATICI, operasyonel olarak belirlediÄŸi ya da belirleyeceÄŸi uzak dağıtım bölgelerine, belirlediÄŸi ya da belirleyeceÄŸi minimum sipariÅŸ tutarları dahilinde teslimat yapma hakkını saklı tutar. MADDE 8: SÄ°PARÄ°Åž VEREN/ALICI’nın sözleÅŸme konusu ürün/ürünlerin teslimatı sırasında iadesini talep etmesi durumunda SATICI, SÄ°PARÄ°Åž VEREN/ALICI’nın iptal veya iade sonrası oluÅŸturduÄŸu toplam sipariÅŸ tutarı üzerinden MADDE 7’de belirtilen hizmet bedellerini talep etme hakkını saklı tutar. MADDE 9: Madde 4’te belirtilen SÄ°PARÄ°Åž VEREN, Madde 5’te belirtilen ALICI ve Madde 6’da belirtilen FATURA BÄ°LGÄ°LERÄ° aynı kiÅŸiye ait ve/veya farklı kiÅŸilere ait olabilir. Farklı kiÅŸilere ait olması durumunda verilen ve onaylanan tüm bilgilerden SÄ°PARÄ°Åž VEREN sorumludur. SÄ°PARÄ°Åž VEREN ve ALICI’yı sorumlu tutan hak ve yükümlülükler SÄ°PARÄ°Åž VEREN/ALICI olarak belirtilmiÅŸtir. MADDE 10: SÄ°PARÄ°Åž VEREN Madde 4’te belirttiÄŸi bilgilerin doÄŸru ve Madde 5’te belirttiÄŸi bilgilerin ALICI’ya ait olduÄŸunu kabul eder. Verilen bilgiler ile ALICI’ya ulaşılamaması durumunda SATICI’nın sorumluluÄŸu bulunmamaktadır ve tüm mali ve hukuki sorumluluk SÄ°PARÄ°Åž VEREN’e aittir. MADDE 11: Tüketici ÅŸikâyet ve itirazları konusundaki baÅŸvurular, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’da belirlenen parasal sınırlar dâhilinde tüketicinin mal veya hizmeti satın aldığı veya ikametgâhının bulunduÄŸu yerdeki Tüketici Hakem Heyetine veya Tüketici Mahkemesine yapılabilmektedir. MADDE 12: Bu hizmet yalnızca perakende satışa ve son kullanıma/kullanıcıya yöneliktir. Toptan ve ”yeniden satış” amaçlı sipariÅŸlerin ön bilgi formu ve/veya satış sözleÅŸmesi oluÅŸmuÅŸ olsa dahi SATICI sipariÅŸi iptal ederek teslim etmeme hakkını saklı tutar. SipariÅŸin bu nedenle iptal edilmesi halinde, SÄ°PARÄ°Åž VEREN/ALICI tarafından ürünlerin bedeli ne ÅŸekilde ödenmiÅŸ ise aynı ÅŸekilde SATICI tarafından iade edilir. MADDE 13: Bu bilgiler, kullanılan uzaktan iletiÅŸim araçlarına uygun olarak ve iyi niyet ilkeleri çerçevesinde ergin olmayanlar ile ayırtım gücünden yoksun veya kısıtlı erginleri koruyacak ÅŸekilde ticari amaçlarla verilmektedir. MADDE 14: SÄ°PARÄ°Åž VEREN/ALICI, sipariÅŸi ile, teslim edilen ürün/ürünler arasında, tartılı ve alternatif ürünlerden kaynaklanan fiyat farklılıklarının ödeme tutarına ayrıca yansıtılacağını ve bu tutarı SATICI’ ya ödeyeceÄŸini kabul ve beyan eder.   MADDE 15:Mesafeli Satış SözleÅŸmesi’nin akdedilmesi için, iÅŸbu sözleÅŸmenin SÄ°PARÄ°Åž VEREN tarafından elektronik olarak onaylanması gerekmektedir. MADDE 16 - CAYMA HAKKI: 16.1 -SÄ°PARÄ°Åž VEREN/ALICI’nın herhangi bir gerekçe göstermeksizin veya cezai ÅŸart ödemeksizin, malın teslimine iliÅŸkin sözleÅŸmelerde malın teslim alındığı, diÄŸer sözleÅŸmelerde ise sözleÅŸmenin imzalandığı tarihten itibaren 14 gün içinde cayma hakkı bulunmaktadır. SÄ°PARÄ°Åž VEREN/ALICI sözleÅŸmenin kurulmasından malın teslimine kadar olan süre içerisinde de cayma hakkını kullanabilir.Cayma hakkı süresinin belirlenmesinde;a) Tek sipariÅŸ konusu olup ayrı ayrı teslim edilen mallarda, SÄ°PARÄ°Åž VEREN/ALICININ veya SÄ°PARÄ°Åž VEREN/ALICI tarafından belirlenen üçüncü kiÅŸinin son malı teslim aldığı gün,b) Birden fazla parçadan oluÅŸan mallarda SÄ°PARÄ°Åž VEREN/ALICININ veya SÄ°PARÄ°Åž VEREN/ALICI tarafından belirlenen üçüncü kiÅŸinin son parçayı teslim aldığı gün,c) Belirli bir süre boyunca malın düzenli tesliminin yapıldığı sözleÅŸmelerde, SÄ°PARÄ°Åž VEREN/ALICININ veya SÄ°PARÄ°Åž VEREN/ALICI tarafından belirlenen üçüncü kiÅŸinin ilk malı teslim aldığı gün esas alınır.Mal teslimi ile hizmet ifasının birlikte yapıldığı sözleÅŸmelerde mal teslimine iliÅŸkin cayma hakkı hükümleri uygulanır.16.2 -Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimin SATICI’nın 2. maddede bildirilen posta adresi, telefon numarası, faks numarası ve e-mail adresine 16.1’de bildirilen süre içerisinde yazılı olarak veya kalıcı veri taşıyıcısıyla SATICI’ya yönlendirilmesi yeterlidir. SÄ°PARÄ°Åž VEREN/ALICI ürünü SATICI’ya geri gönderirken fatura aslını da cayma bildirimi ile birlikte SATICI’ya göndermesi gerekmektedir.16.3 -Cayma hakkının kullanılmasında SÄ°PARÄ°Åž VEREN/ALICI cayma kararını bildiren açık bir beyanda bulunabilir. 16.4 - SATICI, tüketicinin cayma hakkını kullandığına iliÅŸkin bildirimin kendisine ulaÅŸtığı tarihten itibaren on dört gün içinde, varsa SÄ°PARÄ°Åž VEREN/ALICI’nın teslim masrafları da dahil olmak üzere tahsil edilen tüm ödemeleri SÄ°PARÄ°Åž VEREN/ALICI’nın ürünleri satın alırken kullandığı ödeme aracına uygun ÅŸekilde ve SÄ°PARÄ°Åž VEREN/ALICI’ya herhangi bir masraf veya yükümlülük getirmeden tek seferde iade edecektir. 16.5 - SÄ°PARÄ°Åž VEREN/ALICI cayma hakkını kullandığına iliÅŸkin bildirimi yönelttiÄŸi tarihten itibaren on dört gün içinde malı SATICI’ya ya da yetkilendirilmiÅŸ olduÄŸu kiÅŸiye iade etmek zorundadır. 16.6 - SÄ°PARÄ°Åž VEREN/ALICI aÅŸağıdaki sözleÅŸmelerde cayma hakkını kullanamaz: a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara baÄŸlı olarak deÄŸiÅŸen ve SATICI’nın kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere iliÅŸkin sözleÅŸmeler. b) SÄ°PARÄ°Åž VEREN/ALICI’nın istekleri veya kiÅŸisel ihtiyaçları doÄŸrultusunda hazırlanan mallara iliÅŸkin sözleÅŸmeler. c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine iliÅŸkin sözleÅŸmeler. Ã§) SaÄŸlık veya hijyen açısından iadesi uygun olmayıp, tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallara iliÅŸkin sözleÅŸmeler. d) Tesliminden sonra baÅŸka ürünlerle karışan ve doÄŸası gereÄŸi ayrıştırılması mümkün olmayan mallara iliÅŸkin sözleÅŸmeler. e) Malın tesliminden sonra ambalajın açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine iliÅŸkin sözleÅŸmeler. f) Abonelik sözleÅŸmesi kapsamında saÄŸlananlar dışında, gazete, dergi gibi süreli yayınların teslimine iliÅŸkin sözleÅŸmeler. g) Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eÅŸya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve boÅŸ zamanın deÄŸerlendirilmesine iliÅŸkin sözleÅŸmeler. ÄŸ) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler ve SÄ°PARÄ°Åž VEREN/ALICI’ya anında teslim edilen gayrimaddi mallara iliÅŸkin sözleÅŸmeler. h) Yiyecek ve içecek gibi günlük tüketim maddelerinin, satıcının düzenli teslimatları çerçevesinde tüketicinin meskenine veya iÅŸyerine gönderilmesi. MADDE 17: Ä°ÅŸbu ön bilgilendirme formunda yer alan mal/hizmetlere iliÅŸkin fiyat dahil taahhütler sipariÅŸin verildiÄŸi tarihten itibaren 30 gün geçerlidir. MADDE 18:  SözleÅŸme konusu hizmet veya mallar ALICI’ya eksiksiz ve tam olarak edilir. Alıcı teslim anında ürünleri eksiksiz ve tam olarak aldığını incelemekle yükümlüdür.Teslim alınan tüm mallar ve hizmetlerin teslimi alıcı tarafından eksiksiz ve tam olduÄŸu kabul edilmiÅŸ olur. Alıcı’nın teslim anında, teslim edilenin eksik ya da kırılma,bozulma vb. ile sorunlu olduÄŸuna dair teslimatta bir ÅŸerhi yoksa, teslim eksiksiz ve tam olarak yapılmış demektir. Bu form imzalandıktan sonra ki süreçte meydana gelebilecek kırılma bozulma gibi durumlarda sorumluluk ALICI’ya aittir. MADDE 19:  SözleÅŸme konusu hizmet veya mallar ALICI’nın belirttiÄŸi adresinde, kendisine ya da bir baÅŸkasına teslim edilebilir. Bu onay bizzat SÄ°PARÄ°Åž VEREN / ALICI tarafından bu metni kabul etmekle verilmiÅŸtir..MADDE 20:  ALICININ adresinin yanlış verilmesi, adreste bulunmaması veya sipariÅŸ edilen mal veya hizmeti kabul etmemesi halinde SATICI hizmet bedelini tahsil hakkını saklı tutar. Bu durumda sipariÅŸ edilen mal veya hizmetin bedeli en geç 14 gün içerisinde ALICININ yapmış olduÄŸu ödeme yöntemine göre iade edilir.